ماجرای دلارام خسروانی چیه - جریان حاملگی دلارام خسروانی چیست

دلارام خسروانی و حسین , سن دلارام خسروانی , دلارام خسروانی حاملگی , دلارام خسروانی اینستاگرام عکس دوست پسر دلارام خسروانی , دلارام خسروانی instagram , دلارام خسروانی چند ساله است

ماجرای دلارام خسروانی 

ماجرای دلارام خسروانی چیه

در این مطالب از وبلاگ دیدنیها مطلبی با عنوان جریان دلارام خسروانی چیست بطور دقیق بررسی می شود.همچنین برای دیدن مطالب بییشتر به بخش مطالب جذاب دیدن فرمایید.

دلارام خسروی کیست

دلارام خسروی دختر ایرانی ساکن کشور کانادا است که خواندیی و انتشار خبرهای زندگی شخصی خود در اینستاگرام به شهرت رسید.

رابطه دلارام خسروی با دوست پسرش حسین و همچنین باردار شدن او بحث داغ فضای مجازی بود البته بعضی ها اعتقاد دارند این رفتار برای گرفتن فالور هست.

ماجرای بارداری دلارام خسروی 

دلارام خسروانی پس از اینکه به سوئیس رفت پس از مدتی نتوانست در آنجا دوام بیاورد و به نظر می رسد که می خواهد به ایران بازگردد ولی خبری جنجالی که منتشر شد دلارام خسروانی در اینستاگرام خود گفت که حامله شده است و در شکم خود بچه در پی دارد و نمی خواهد آن را سقط کنند.

می‌خواهد آن را به دنیا بیاورد علت آملی نیز ارتباط نامشروع با حسین دوست پسر سابق دلارام خسروانی بود که در ایران با یکدیگر رابطه داشتند این یک رسوایی بزرگ است و دلارام خسروانی این مسئله بزرگ را کوچک می شمارد و می خواهد بچه اش را به دنیا بیاورد و مسئولیتش را بر گردن بگیرد که در ظاهر کار آسانی است ولی در آینده بچه بدون پدر روزهای سختی را خواهد داشت.

ماجرای دلارام خسروانی چیه - جریان حاملگی دلارام خسروانی چیست

جریان حاملگی دلارام خسروانی چیست

واقعیت ماجرای دلارام خسروی

با توجه به تمام مطالب و برگشت بی سرو صدای حسین بعد از رابطه با دختر خانومی دیگر و قبول او توسط دلارام بنظر می آید این ماجرا از اول یک داستان برای فریب بوده است.

دلارام خسروانی و حسین رضوانی یک زن و شوهر می باشند که با این سناریو با استفاده از شهرت فضای مجازی و با تبلیغات گسترده در پیج به درآمد خوبی هم رسیده اند.

از همان ابتدا دلارام با کسب صدها هزار فالور شروع به تبلیغات گسترده سایت های شرط بندی و محصولات لاغری کرده است، درست همان راهی که دیگر چهره های مشهور و به اصطلاح شاخ های اینستاگرام کرده اند

ماجرای دلارام خسروانی چیه - جریان حاملگی دلارام خسروانی چیست