جریان حادثه غرب تهران هشدار خداوند بود یعنی چه

ماجرای حادثه غرب تهران هشدار خداوند بود

حادثه غرب تهران هشدار خداوند بود

حادثه غرب تهران هشدار خداوند بود

در این مطلب از سایت خبری دیدنی ها پستی با عنوان حادثه غرب تهران هشدار خداوند بود در بخش اخبار حوادث مجله اینترنتی دیدنی ها قرار داده می شود

قصیه تجاوز و ازار اذیت وحشیانه تعدادی از دانش اموزان یکی از دبیرستان ها پسرانه در غرب تهران واکنش های زیادی از سوی افراد مختلف داشته است.

ماجرای تکان‌دهنده اذیت و آزار جمعی از دانش‌آموزان یک دبیرستان پسرانه در غرب تهران از سوی وزارت آموزش و پرورش پیگیری می‌شود و وزارت آموزش و پرورش استان تهران هم در کنار خانواده‌ها از معاون متخلف مدرسه شکایت کرده است.

مدیر کل روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه موضوع را به طور جدی پیگیری می‌کنیم اظهار داشت: متأسفانه هفته پیش گزارشی از این موضوع به وزارت آموزش و پرورش رسید برخی از خانواده‌ها اعلام کردند که دانش‌آموزانشان پرخاشگر شدند وقتی علت پرخاشگری را پرسیدند به این نتیجه رسیدند که در مدرسه دانش‌آموزانشان مورد تعارض قرار گرفته‌اند. با اطلاع از این موضوع سریعاً وارد عمل شدیم و فرد خاطی را تحویل مراجع قضایی دادیم.

جریان حادثه غرب تهران هشدار خداوند بود 

حادثه غرب تهران هشدار خداوند بود

نظری با اشاره به اینکه معاون مدرسه نیروی آزاد مدرسه بوده است، تأکید کرد: متأسفانه فرد خاطی نیروی رسمی ما نبوده است و مدیر مدرسه باید نظارت جدی تری روی نیروهای آزاد داشته باشد. بنابراین مدیر مدرسه به خاطر این کوتاهی عزل شده است و پرونده این مدرسه به شورای نظارت آموزش و پرورش رفته است تا بتوانیم در این شورا مجوز لغو مدرسه را بگیریم.

وی تأکید کرد: از هنگام گزارش این موضوع به طور جدی پیگیر وضعیت دانش‌آموزان بوده‌ایم و هنوز هم در حال بررسی موضوع هستیم و تا رسیدن به حکم قضایی از حق دانش‌آموزان نمی‌گذریم.

یکی از مسئولان مدرسه با پخش تصاویر مستجهن از طریق گوشی تلفن همراه، بچه‌ها را وادار به اعمال غیراخلاقی می‌کرده است. علاوه بر این فرد یاد شده دستبند به‌دست و در حضور پلیس اقرار کرد که با پخش تصاویر فیلم‌های مستهجن، بچه‌ها را تحریک به اعمال غیراخلاقی کرده است. اولیای دانش‌آموزان می‌گویند هم‌اکنون بچه‌ها تحت درمان روانشناسی هستند و با وجودی که فصل امتحانات آنهاست، از لحاظ روحی و روانی بشدت آسیب دیده‌اند.

جریان حادثه غرب تهران هشدار خداوند بود