ساعت کار نمایشگاه گل و گیاه تهران بهار 97 کی هست - نمایشگاه گل و گیاه در بوستان گفتگو در سال 1397 چه ساعتی شروع بکار می کند - آدرس نمایشگاه دائمی گل و گیاه در غرب تهران

در این پست از مجله اپ ناز ساعت کار و ادرس نمایشگاه گل و گیاه تهران قرار داده می شود و همچنین برای دیدن مطالب و پست های بیشتر به بخش اخرین اخبار سایت اپ ناز مراجعه فرماید

ساعت کار نمایشگاه گل و گیاه تهران اردیبهشت 1397

ساعت کار نمایشگاه گل و گیاه تهران 97

 

 

نمایشگاه بین المللی گل و گیاه تهران، از تاریخ 15 تا 21 اردیبهشت ماه در مجتمع نمایشگاهی گفت و گو (محل دائمی نمایشگاه های تخصصی شهرداری تهران) برای علاقمندان به گل و گیاه برگزار می شود،

ادرس نمایشگاه گل و گیاه اردیبهشت 97

ادرس برگزار نمایشگاه بین المللی گل و گیاه در محل دائمی نمایشگاه های تخصصی شهرداری تهران به ادرس :  تهران، بزرگراه شهید حکیم، خروجی شهید چمران جنوب، ضلع جنوب بوستان گفتگو می باشد.

ساعت کار نمایشگاه گل و گیاه تهران اردیبهشت 1397

به گفته مختاری مدیر عامل سازمان بوستان ها و فضای سبز شهر تهران نمایشگاه گل و گیاه تهران از روز 15 اردیبهشت تا 21 اردیبهشت از ساعت 10 صبح تا 21 در ضلع جنوبی بوستان گفت و گو پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود.

ساعت کار نمایشگاه گل و گیاه تهران بهار 97 کی هست

شانزدهمین نمایشگاه گل و گیاه، تجهیزات پارکی و صنایع وابسته از روزهای 15 تا 21 اردیبهشت ماه در مجتمع نمایشگاهی گفت و گو (محل دائمی نمایشگاه های تخصصی شهرداری تهران) برگزار می شود. نمایشگاه گل و گیاه تهران هفت روزه است و تولید کنندگان داخلی و خارجی گل های شاخه بریده، گیاهان آپارتمانی و فضای باز و هم چنین تولید کنندگان ملزومات و نهاده های کشاورزی و ابزار آلات باغبانی حاضر شده و آخرین دستاوردهای خود را در این حوزه ارائه می دهند.

با توجه به استقبال مردم از حرکت کاروان های گل و گیاه در سطح شهر تهران هم زمان با برپایی شانزدهمین نمایشگاه گل و گیاه، کاروان گل های بهاری نیز در سطح شهر به حرکت درآمده و شهروندان را به بازدید از نمایشگاه دعوت می کند.

ترویج فرهنگ گیاه پروری، جلب مشارکت های مردمی در افزایش سرانه فضای سبز و حفظ و نگهداری از محیط زیست از دستاوردهای برگزاری نمایشگاه های گل و گیاه تهران است که ترغیب بازدید کنندگان به نگهداری و پرورش گل و گیاه، آشنایی شهروندان و علاقمندان با گونه های مختلف و نادر گیاهی، حمایت از تولید کنندگان داخلی و جذب سرمایه گذاران و ایجاد موقعیت شغلی در زمینه گل و گیاه و صنایع وابسته از دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه است. به گفته مدیر عامل سازمان بوستان ها و فضای سبز شهر تهران نمایشگاه گل و گیاه تهران هر روز از ساعت 10 صبح تا 21 در ضلع جنوبی بوستان گفت و گو پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود.

ساعت کار نمایشگاه گل و گیاه تهران بهار 97 کی هست