دانلود فیلم تبلیغاتی هاشمی رفسنجانی برای انتخابات

پخش فیلم تبلیغاتی هاشمی رفسنجانی از صداوسیما

فیلم تبلیغاتی آیت الله هاشمی رفسنجانی از شبکه HD

فیلم تبلیغاتی آیت‌الله هاشمی رفسنجانی امروز پخش می‌شود

پخش فیلم تبلیغاتی هاشمی رفسنجانی از تلویزیون

جدول پخش برنامه های تبلیغاتی هاشمی رفسنجانی از صداوسیما

ویدیوی تبلیغاتی آیت الله هاشمی رفسنجانی

متن کامل فیلم تبلیغاتی آیت‌الله هاشمی رفسنجانی

ساعت زمان پخش فیلم تبلیغاتی هاشمی رفسنجانی

 

برنامه‌های تبلیغاتی داوطلبان نمایندگی پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری از امروز(جمعه 23 بهمن) به روی آنتن رسانه ملی می‌رود.

پخش این برنامه‌ها تا عصر چهارشنبه 28 بهمن ادامه می یابد.
 
در این چارچوب از روز جمعه 23 بهمن تا چهارشنبه 28 بهمن، هر روز در پنج نوبت در ساعت های 11- 13:20-13:45 -15:45 و 17:30 برنامه های تبلیغات انتخاباتی داوطلبان مختلف مجلس خبرگان رهبری پخش می شود و هر یک از این برنامه ها براساس جدول زمان بندی، یک بار در بازه زمانی 29 بهمن تا 5 اسفند تکرار خواهد شد.
 
همچنین پخش برنامه های تبلیغات رادیویی داوطلبان مجلس خبرگان حوزه انتخابیه تهران از صبح جمعه 23 بهمن آغاز می شود و تا روز پنجشنبه 29 بهمن ادامه خواهد یافت.
 
تکرار این برنامه های رادیویی هم در روزهای جمعه 30بهمن تا چهارشنبه 5 اسفند پخش خواهد شد.
 
براین اساس، ساعت های پخش برنامه های تبلیغات انتخاباتی نامزدهای مجلس خبرگان در روزهای جمعه، به علت پخش نماز جمعه با روزهای عادی متفاوت است.

بر این اساس، فیلم تبلیغاتی آیت‌الله هاشمی رفسنجانی،ک داوطلب مجلس خبرگان رهبری امروز جمعه در ساعت 17:30 از شبکه تهران پخش و تکرار آن روز چهارشنبه پنجم اسفندماه در ساعت 11 از همین شبکه پخش خواهد شد.

همچنین این برنامه روز جمعه بیست و سوم بهمن از ساعت 18:20 دقیقه در رادیو تهران پخش و تکرار آن نیز روز یکشنبه دوم اسفندماه در ساعت 17:20 دقیقه از همین شبکه رادیویی پخش خواهد شد.